انتشار اپیزود پنج: تجربه دیجیتال مشتری

اپیزود پنج

اپیزود پنجم از پادکست مدرسه تحول دیجیتال منتشر شد. در این اپیزود ضمن تشریح مفهوم تجربه دیجیتال مشتری، ابعاد این مفهوم از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

پادکست مدرسه تحول دیجیتال در هر اپیزود خود به موضوعی پیرامون تحول سازمان‌ها در عصر دیجیتال به روایت دکتر مهدی شامی زنجانی می‌پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this