برگزاری سخنرانی با موضوع «استراتژی رسانه‌های اجتماعی برای سازمان‌ها»

 کنفرانس ملی ارتباطات بازاریابی و برندینگ، روز چهارشنبه، ۲۶ دی‌ماه ۱۳۹۷، میزبان سخنرانی دکتر شامی زنجانی با موضوع «استراتژی رسانه‌های اجتماعی برای سازمان‌ها» بود.

در این سخنرانی به سرفصل‌های مهمی از جمله:

  • از تفکر اجتماعی تا تجربه اجتماعی
  • اهمیت و اهداف رسانه‌های اجتماعی در سازمان‌ها
  • بررسی وضعیت اشاعه رسانه‌های اجتماعی مطرح در ایران
  • پنج روند برتر رسانه‌های اجتماعی برای سازمان‌ها در سال ۲۰۱۹
  • چگونگی تدوین استراتژی رسانه‌های اجتماعی برای سازمان‌ها

اشاره شد.

شایان ذکر است که فایل پی‌دی‌اف این سخنرانی را می‌توانید از «اینجا» دانلود نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this