واژه شناسی

[hm_title type=”main_title” icon=”ico-picture2″ footer=”line_icon” transform=”capitalize” align=”center”]واژه شناسی[/hm_title]
[hm_section layout=”boxed”][hm_row][hm_accordion][hm_accordion_tab icon=”ico-menu” title=”تجربه دیجیتال مشتری (Digital Customer Experience)”]

احساس کلی مشتری از مجموعه تعاملات مستقیم و غیرمستقیم‌ با سازمان (به‌ویژه با محصولات و خدمات، کارکنان، سیستم‌ها و برند آن) در محیط دیجیتال

[/hm_accordion_tab][hm_accordion_tab icon=”ico-menu” title=”تحول دیجیتال (Digital Transformation)”]

تحول دیجیتال، تغییری شگرف در عملکرد یک سازمان و یا یک کشور با محوریت فناوری‌های تحول‌آفرین است.
اینترنت اشیا، رایانش ابری، اپلیکیشن‌های موبایل، رسانه‌های اجتماعی، واقعیت مجازی و افزوده، تحلیل گری داده، هوش مصنوعی و بلاک‌چین از مهم‌ترین انواعِ فناوری‌های تحول‌آفرین هستند.

[/hm_accordion_tab][hm_accordion_tab icon=”ico-menu” title=”تفکر دیجیتال (Digital Thinking)”]

ذهنیت و طرز فکری است که می‌تواند با تلفیق مناسب قابلیت‌های «فناوری‌های تحول‌آفرین» و قابلیت‌های «رهبری»، مسائل جدی دنیای امروز را در سطوح فردی، گروهی، سازمانی، ملی و بین‌المللی حل کند.

[/hm_accordion_tab][/hm_accordion][/hm_row][/hm_section]
Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this