معرفی دوره «رهسپار تحول دیجیتال»

معرفی دوره «رهسپار تحول دیجیتال»

دوره «رهسپار تحول دیجیتال» به‌منظور پرورش کارشناسان ارشد و سفیران تحول دیجیتال طراحی شده است.

گروه اول از مخاطبان اصلی این دوره افرادی هستند که قصد دارند به عنوان کارشناس ارشد تحول دیجیتال در صنایع مختلف نقش‌آفرینی نمایند.

گروه دوم مخاطبان دوره، کارشناسان بخش‌های مختلف سازمان مانند منابع انسانی، بازاریابی، تولید و عملیات، مالی، سیستم‌ها و روش‌ها، زنجیره تأمین، فناوری اطلاعات، روابط عمومی و استراتژی هستند که می‌خواهند به عنوان سفیر دیجیتال، پیام‌آور و پرچم‌دار تحول دیجیتال در واحد سازمانی خود باشند و سازمان را در مسیر بازآفرینی همراهی نمایند.

این دوره می‌کوشد بنیادین‌ترین مفاهیم حوزه تحول دیجیتال را به کاربردی‌ترین شکل ممکن به مخاطبان خود منتقل نماید تا رهسپارانی را برای تحول دیجیتال سازمان‌ها پرورش دهد.

دوره رهسپار تحول دیجیتال با ارائه ۱۶ ماژول درسی در مدت ۸۰ ساعت به دانش‌پذیران در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. لازم به ذکر است که به دانش‌پذیرانی که بتوانند این دوره را با موفقیت سپری نمایند، گواهینامه دو زبانه از سمت دانشگاه تهران ارائه می‌گردد. در صورت موفقیت در آزمون نهایی، مدرک «رهسپار تحول دیجیتال صلاحیت‌دار (Certified DTA)» از دیتیجی با امضای مدیر علمی دوره اعطا خواهد شد. شایان ذکر است مدیر علمی دوره، دکتر شامی زنجانی می‌باشند.

برای مشاهده اطلاعات دوره کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this