برگزاری سخنرانی با موضوع «استراتژی رسانه‌های اجتماعی برای سازمان‌ها»

دی, 1397 آرشیو اخبار

 کنفرانس ملی ارتباطات بازاریابی و برندینگ، روز چهارشنبه، 26 دی‌ماه 1397، میزبان سخنرانی دکتر شامی زنجانی با موضوع «استراتژی رسانه‌های اجتماعی برای سازمان‌ها» بود.

در این سخنرانی به سرفصل‌های مهمی از جمله:

  • از تفکر اجتماعی تا تجربه اجتماعی
  • اهمیت و اهداف رسانه‌های اجتماعی در سازمان‌ها
  • بررسی وضعیت اشاعه رسانه‌های اجتماعی مطرح در ایران
  • پنج روند برتر رسانه‌های اجتماعی برای سازمان‌ها در سال ۲۰۱۹
  • چگونگی تدوین استراتژی رسانه‌های اجتماعی برای سازمان‌ها

اشاره شد.

شایان ذکر است که فایل پی‌دی‌اف این سخنرانی را می‌توانید از «اینجا» دانلود نمایید.

برچسب‌ها