برگزاری اختتامیه چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال

خبر اختتامیه ارزیابی ملی تحول دیجیتال.

اختتامیه چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال روز سه‌شنبه مورخ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ در دانشگاه تهران برگزار و از برگزیدگان این رویداد در سه محور زبدگی دیجیتال، نوآوری دیجیتال و رهبری دیجیتال تقدیر به عمل آمد. ارزیابی ملی تحول دیجیتال سالانه توسط دانشگاه تهران برگزار و سازمان‌های شرکت‌کننده از منظر تحول دیجیتال ممیزی می‌شوند. پیش از این نیز در سال‌های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ در سه دوره برگزاری این رویداد بیش از ۳۵ سازمان معتبر حضور و از برگزیدگان آن تقدیر بعمل آمده است. برای تمام سازمان‌های شرکت­کننده در ارزیابی ملی تحول دیجیتال، پیش از ممیزی، کارگاه آموزشی تحول دیجیتال توسط متخصصین این حوزه برگزار و به هریک، پس از ارزیابی نیز گزارش بازخورد اختصاصی به صورت تفصیلی ارائه می‌گردد، تا با بهره‌گیری از توصیه‌های ارائه شده، بتوانند مسیر بلوغ دیجیتال خود را موفق‌تر طی نمایند.

در محور زبدگی دیجیتال که بلوغ دیجیتال سازمان شرکت کننده، ممیزی می‌گردد، شرکت ایرانسل نیز موفق به دریافت تندیس زرین زبدگی دیجیتال، شرکت داتین و بانک ملت موفق به دریافت تندیس سیمین زبدگی دیجیتال، شرکت‌ بهپرداز جهان، بانک سینا، بانک انصار، موسسه آموزش عالی مهرالبرز، بیمه رازی، شرکت ملی پست ایران و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران موفق به دریافت تندیس برنزین زبدگی دیجیتال و بانک رفاه کارگران نیز موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به زبدگی دیجیتال گردید.

در محور نوآوری دیجیتال که ابتکار و پروژه دیجیتال کاندیدا شده از سوی سازمان‌های شرکت کننده ارزیابی می‌گردد، تندیس زرین نوآوری دیجیتال به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) برای سامانه بیومتریک، تندیس سیمین نوآوری دیجیتال به شرکت بهپردازجهان برای سامانه آرا، تندیس برنزین نوآوری دیجیتال به شرکت ایرانسل برای اپلیکیشن ایرانسل من و گواهینامه اهتمام به زبدگی دیجیتال نیز به شرکت پژوهش و توسعه ناجی برای سامانه پلیس من تعلق گرفت.

در محور رهبری دیجیتال نیز که رهبر دیجیتال کاندیدا شده سازمان در ارزیابی، ممیزی می‌گردد، تندیس زرین رهبری دیجیتال به حسن جابر معاون عملیاتی شرکت ایرانسل، تندیس سیمین رهبری دیجیتال به محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، تندیس برنزین رهبری دیجیتال به مهدی ملکی معاون نوآوری و برنامه‌ریزی بیمه رازی و گواهینامه اهتمام به رهبری دیجیتال نیز به مجید هادی معاون فناوری اطلاعات بانک سینا و حمید آموزگار معاون توسعه محصول شرکت داتین اهدا شد.

در نهایت شرکت ایرانسل که در هر سه محور ارزیابی موفق به دریافت جایزه شد، مهمترین جایزه این حوزه کشور، جایزه سال تحول دیجیتال ایران، را نیز از آن خود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this