داستانک سفر دیجیتال زرین‌رویا

داستانک سفر دیجیتال زرین‌رویا

سفرِ دیجیتال زرین رویا سه‌ساله شد. در ابتدا کار با «ارزیابی بلوغ‌ دیجیتالِ شرکت» آغاز شد و در ادامه با نگاهِ «چابک» و با رویکردِ «تفکر طراحی»، برنامه‌های کوتاه‌مدتی در چند نوبت طراحی گردید تا قدم‌به‌قدم قابلیت‌های جدیدی، هرچند کوچک، در شرکت ایجاد شود. در این مسیر «معاونت فناوری اطلاعات» شرکت به «معاونت دیجیتال» ارتقا پیدا کرد و شرکت دارای «مدیر ارشد دیجیتال» شد. آموزش و فرهنگ‌سازی دیجیتال در طول این‌دوره در حد بضاعت، مورد توجه شرکت قرار گرفت. «زرینو» به عنوان بالِ نوآوری دیجیتالِ زرین رویا تاسیس شد تا برای مسائل بزرگِ کسب‌وکار، راه‌حل‌های فناورانه ارائه دهد. دو راه‌کارِ «پلتفرم پین‌دیس» (شبکه هوشمند پخش کالا) و «اپلیکیشن هِرلایف» (مدیریت دیجیتال سلامت بانوان) از دستاوردهای زرینوست.

در آخرین اقدامات صورت گرفته در این حوزه، در ماه‌های اخیر شرکت «رویداد چالش‌های هوش مصنوعی زرین‌رویا» (ریورس‌پیچ) را بر محورِ چهار مسئله شناسایی‌شده برگزار نمود و بیش از ۳۰ پروپوزال دریافت کرد و اکنون در حال جمع‌بندی و عقد قرارداد با منتخبین است. این را هم می‌توان اضافه کرد که شرکت اکنون دارای استراتژی و نقشه راه مشخصی در حوزه تحول دیجیتال است. زرین‌رویا این روزها به‌معنی واقعی کلمه «رهسپارِ سفر دیجیتال» شده است. در پایان تمایل دارم به‌طور ویژه به «پیام ابراهیمی» عزیز بابت تلاش‌های خستگی‌ناپذیرش برای ایجاد یک ردپای قابل احترام در تحول دیجیتالِ صنعت اف‌ام‌سی‌جی خداقوت بگویم.

پی‌نوشت: فرایندِ تحول در سازمان‌ها به‌مثابه خوردن یک فیل است که تنها با یک روش می‌توان آن را انجام داد: لقمه‌لقمه خوردنش!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this